All for the magic

Hello!



Hello! Im ___ and i have __ years old. I live in _____ and i like ___ .
-Replace with your information-

Blog Me Links

Chat
Put your chat code here


Credits
Template by Valentina LostInHogwarts
Header by Valentina
Blog: You name here!
go to school!!
Friday, March 18, 2011 | 10:09 PM | 0 comments
 
weih..
awat awai sangat nih..
pejam celik pejam celik nak kena pi sekolah dah..
TIDAK...
masuk penjara balik..
ohno kena tinggal wasiat nih..
buat ibu n ayah along sentiasa sayang ibu n ayah...
jumpa principal tersayang..
cikgu talib tersayang..
sensei tersayang..
oh tidak..
omwork sensei aq dah buat ka dak haa??
LUPA..
buat kata tak buat mampus aq..
dah la hari ahad dya ajak 2 masa.
. lek2..bukan masa nak gelabah..
 mlm ni ada prep..
buat waktu prep laa kalau ta siap g
...hahaha..
murid kesayangan sensei la katakan..
jepun pon dapat 57..
hebat ta markah tu...
sapa kata hebat letak kepala kat katil and then tidurla dgn aman..
pastu mimpikan sensei..
haha...
tak lupa jugak makcik cleaner,makcik gat,makcik kantin yg tersayang..
weih ni betui laa..
aq sayang paa depa ni...
kalau tak da depa sapa nk tolong bersih sekolah and jaga aspuri...
depa amat berbakti kat kolah ni...
sayang depa...
dah la...nk kena pi pack lovely baju nih..
nnti pak polisi datang ambik sebab nk kena humban dalam penjara..
k..
bye2...
love yaa

 wajib ada muka aq..
  kan ni blog aq ...
  ikutsuka la bye3..


Old things | New things