All for the magic

Hello!



Hello! Im ___ and i have __ years old. I live in _____ and i like ___ .
-Replace with your information-

Blog Me Links

Chat
Put your chat code here


Credits
Template by Valentina LostInHogwarts
Header by Valentina
Blog: You name here!
ikrar ?
Wednesday, January 25, 2012 | 1:58 AM | 1 comments
Photobucket

suda lamaa eden tak tulis noh .. ekceli aku tak tau mahu tulis apa sihh ..
Berpandukan tajok di atas ,, mai aku nak gtau ikrar apa .. 


L O A D I N G ~~~~~

Saya,pelajar Sekolah Menengah Sains Kubang Pasu,berikrar dan berjanji,dengan sepenuh hati untuk mendapat keputusan A,semua mata pelajaran,dalam peperiksaan PMR 2012.
Saya juga berjanji,akan patuh kepada suruhan agama,undang-undang serta peraturan sekolah,mentaati ibu bapa,guru guru serta menghormati rakan-rakan.Saya akan bersungguh-sungguh dalam usaha menuntut ilmu,demi mencapai kecermalangan.
Untuk mencapai cita-cita tersebut,saya berikrar dan berjanji akan:

Meningkatkan disiplin,dan sahsiah diri,
Tekun belajar berkonsepkan menuntut ilmu sebagai ibadah,
Sentiasa menjunjung amanah,ibu bapa dan guru,
Melaksanakan semua tugas yang diberi,dengan sepenuh hati,
Membuat persedian belajar,
Mengulangkaji dan membuat latihan tambahan,
Mengikuti,semua program anjuran sekolah...

Meningkatkan disiplin,dan sahsiah diri,Tekun belajar berkonsepkan menuntut ilmu sebagai ibadah,Sentiasa menjunjung amanah,ibu bapa dan guru,Melaksanakan semua tugas yang diberi,dengan sepenuh hati,Membuat persedian belajar,Mengulangkaji dan membuat latihan tambahan,Mengikuti,semua program anjuran sekolah...


Wahai temanteman ,, ikrar ni laa yg bakal budak f3 SMSKP lafaz pada 29 JAN iaitu
 Hari Perjumpaan Waris .. 
Yangsebenarnya aku cuak tunggu hari tu .. Yala , semua tanduk2 yang aku tunjuk waktu kat kolah akan diimbas kembali dan diceritakan kepada family aku . Budak baik x cuak arr . Neyh ,, budak jahat yang cuak . Mesti hampa x sangka budak baik , lemahlembut , dan suci seperti aku neyh jahat kan ..

huauauaua .. x yah puji . Aku tau dah .. 



Old things | New things