All for the magic

Hello!



Hello! Im ___ and i have __ years old. I live in _____ and i like ___ .
-Replace with your information-

Blog Me Links

Chat
Put your chat code here


Credits
Template by Valentina LostInHogwarts
Header by Valentina
Blog: You name here!
Cinta Tak Harus Memiliki Part 1
Thursday, February 23, 2012 | 12:56 AM | 0 comments




Assalamualaikum . Omeyh ann gambar atas nih . Haha . Sebab comell la , aku ambik letak kat blog . Aku balik awai sebab ambik balik cuti yang aku tak balik haritu . 
Ni aku ada laa copy satu cerita ni . Baca dan fahami .
            Aku tak lawa cam orang lain , tak pandai cam orang lain , tak 'cool' cam orang lain , tak 'style' cam orang lain , tak 'superb' cam orang lain , dan tak macammacam la dari orang lain . Kawan hang [bukan aku] sendiri kata dia xak paham perlakuan hang . Hang macam tak betui dah . Satsat suka , satsat dak . Kawan hang kata dia sendiri pening ngan hang . Mungkin ni la makna 'Cinta Setengah Mati' macam yang dalam lagu tu . Hang suka kat dia sejak dari f2 lagi . Aku taktiau . Rasanya lahh .. Tapi aku suka kat hang sejak dari f3 lagi . Hang dari f2 lagi tapi masih sayang kat dia walaupun dia dah buat macammacam kat hang . Sayang hang masih tuguh dan kuat . Tapi bayangkan aku dari f1 lagi dan sayang dya lebih dari hang . Segalanya . Balak kawan aku bagitau yang hang beli coklat Cadbuary banyakbanyak sebelum balik mai kolah balik . Dia kata malam kemarin hang call prempuan tue . Btui haa ? Mesti coklat tu hang nak bagi kat perempuan tu an ? 



Old things | New things